niedziela, 15 września 2013

Quilling 3d-kal zrobić klatkę z ptaszkiem

W zeszłym roku robiłam quillingowe ozdoby na choinkę  i jedną z nich była klatka z ptaszkiem.
To właściwie były moje początki w tej technice ,więc klatka była bardzo prosta,ale fajnie wyglądała na choince.
Teraz postanowiłam zrobić ciut bardziej rozbudowaną i taką,która może cieszyć cały rok.


quilling  tutorial

Klatka jest prosta do wykonania,trzeba się jedynie zaopatrzyć w paski papieru i cierpliwość;)
Jeśli zrobi się ją w mniejszym rozmiarze,to może być fajną ozdobą choinkową

Wszystkich chętnych zapraszam na mojego papierowego bloga :)

4 komentarze:

  1. Widziałam już kursik- Twoje łapcie potrafią cuda czynić- zwykły papier zmieniają w małe dzieła sztuki!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nietypowy pomysł ;) Pewnie dużo czasu potrzeba żeby stworzyć takie cudo :)
    Pozdrawiam www.mkujawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna klatka, spróbuje zrobić taką ale jeszcze nie mam wprawy w quillingu :)

    OdpowiedzUsuń